سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 377836

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 10

روس پرسрусспрес

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان





















 

روس پرسрусспрес
АЛИ ВАТАНЫ
دانش آموخته علوم سیاسی

 

پیوندهای روزانه

 

لوگوی سایت

روس پرسрусспрес

 

فهرست موضوعی یادداشت ها

سخن مسئول وب[19] . گزارش تصویری[14] . مقالات[14] . اخبار روسیه[13] . سیاست در روسیه[7] . زبان روسی[4] . صنعت نظامی روسیه[3] . سیمای اقتصادی روسیه . بلاروس . چچن .

 

آرشیو

گزارش تصویری
مقالات
سیاست در روسیه
سیمای اقتصادی روسیه
صنعت نظامی روسیه
سیمای اجتماعی ، فرهنگی ،تاریخی و مشاهیر روسیه
زبان روسی
اخبار روسیه
سخن مسئول وب

 

اشتراک

 

 

خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

عملیات هیلمر و آغاز جنگ جهانی دوم

نویسنده:АЛИ ВАТАНЫ::: پنج شنبه 88/4/25::: ساعت 11:55 صبح

 

می دانید جنگ جهانی دوم با چه بهانه ای آغاز شد؟؟؟

با تجازو سربازان لهستانی به خاک آلمان،اما جالبی ماجرا اونجای که این سربازها از کجا اومده بودند برییم سر اصل موضوع یعنی عملیات هیلمر:

آلمانها برای بدست آوردن بهانه ی لازم برای حمله به لهستان،که مقدمات کامل آن را از قبل آماده نموده بودند،دست به اجرای حیله ای جالب و شاید هم عجیب زدند که به نام مستعار عملیات هیلمر عملی گردید. این عملیات که به وسیله ی نظامیان آلمانی انجام گرفت،با سازمانی متشکل از گروهی از افراد اس.اس. و عناصر جنایتکار حرفه ای آلمانی که یونیفورم لهستان را به تن کرده بودند عملی گردید.آلمانها برای نشان دادن مدرک تجازو سربازان لهستانی به خاک آلمان،به روزنامه نگاران و افکار عمومی جهان،دست به یک حیله ای به قول خودم باحال دست زدند.تعدادی از زندانیان محکوم به مرگ و جنایتکاران آلمانی راملبّس به یونیفورم ارتش لهستان کردند و پس از تزریق آمپول مرگ آور،جنازه ی آنها را در این سوی مرز در داخل خاک آلمان با فاصله انداختند،در حالی که روی جسد هر کدام از آنها قبلا چند تیر شلیک کرده بودند.همان شب به سراغ خبرنگاران خارجی فرستادند.آنها را بالای سر جنازه ها بردند و ادعا کردند نیروهای لهستان قصد تجازو به خاک آلمان را داشته،ولی ضمن مواجه شدن با مقاومت شدید نیروهای مرزی ما ضمن به جا گذاشتن تعدادی کشته عقب نشینی کرده اند.

بدین سان با چنین عملیات بهانه حمله به لهستان به دست آمد و نیروهای آلمانی طبق برنامه ی از پیش مقرر شده،با ادعای پاسخ به تجاوز، حمله به خاک لهستان را آغاز و با شلیک اولین گلوله ها در سپیده دم روز?سپتامبر ????میلادی آغاز جنگ جهانی دوم را به جهانیان اعلام کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

در حادثه غرق شدن کشتی ولگا؛ دستکم یکصد و شانزده نفر کشته شدند
خرافات در روسیه
آموزش زبان روسی
چچن
مولداوی بین تمایل به اتحادیه روسیه- بلاروس و اتحادیه اروپا سرگرد
عملیات هیلمر و آغاز جنگ جهانی دوم
تائید نسل کشی مردم غیر نظامی اوستیای جنوبی توسط نیروهای گرجی
سرآغاز کلام
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com

border="0" ALT="Google" align="absmiddle">